.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد. ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.(ادامه)
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد. امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.(ادامه)
آرون باروکس موفق شد دیوید تیلور را شکست داده و مانع از حضور او در مسابقات المپیک پاریس شود. کشتی جهان در شوک ؛ تیلور المپیک پاریس را از دست داد
آرون باروکس موفق شد دیوید تیلور را شکست داده و مانع از حضور او در مسابقات المپیک پاریس شود.(ادامه)
مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. هافبک استقلال زیر تیغ جراحی
مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. شوک جدید در انتظار پرسپولیس
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.(ادامه)
باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس
امید عالیشاه باتجربه ترین بازیکن پرسپولیس به شمار می آید.(ادامه)
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد. مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد.(ادامه)
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد. خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد.(ادامه)
تمرین استقلال تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و البته به احتمال فراوان ۳ بازیکن ویژه هم در آن حضور پیدا می‌کنند. بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
تمرین استقلال تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و البته به احتمال فراوان ۳ بازیکن ویژه هم در آن حضور پیدا می‌کنند.(ادامه)
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد. (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد.(ادامه)
عکس/ بهترین گلزنان سال ۱۴۰۲ لیگ برتر ایران؛ صدر جدول در اختیار طلایی‌پوشان
(ادامه)
«واقعیت اینکه پیشنهاد برای هر بازیکنی هست. من پیش فصل با هوادار تمرین می‌کردم و از چند تیم پیشنهاد داشتم که اول فقط از پرسپولیس بود. بعد که با هوادار پیش فصل را تمرین می کردیم، یک بازی تدارکاتی با استقلال داشتیم که بعد از آن بازی از استقلال هم پیشنهاد گرفتم.» ستاره جوان تیم ملی به دو راهی انتخاب "استقلال یا پرسپولیس" پاسخ داد
«واقعیت اینکه پیشنهاد برای هر بازیکنی هست. من پیش فصل با هوادار تمرین می‌کردم و از چند تیم پیشنهاد داشتم که اول فقط از پرسپولیس بود. بعد که با هوادار پیش فصل را تمرین می کردیم، یک بازی تدارکاتی با استقلال داشتیم که بعد از آن بازی از استقلال هم پیشنهاد گرفتم.»(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
عکس| آخرین بازی علی پروین در تیم‌ملی ایران
علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 1980 مسکو برای آخرین بار پیراهن شماره 7 تیم ملی را بر تن کرد.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود. غایبان اصلی دربی برگشت چه کسانی هستند؟
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند. ۶ بازیکن آبی پوش در خطر محرومیت
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند.(ادامه)
سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت. برانکو سرمربی تیم ملی چین شد
سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت.(ادامه)
مربی تیم‌ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخته و بین شیشه‌های دور تا دور استخر فاصله افتاده است، گفت: متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که در فصل سرما، دمای داخل استخر از بیرون سردتر است و گویی ملی‌پوشان در خیابان تمرین می‌کنند. فروریختن قسمتی از سقف استخر آزادی
مربی تیم‌ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخته و بین شیشه‌های دور تا دور استخر فاصله افتاده است، گفت: متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که در فصل سرما، دمای داخل استخر از بیرون سردتر است و گویی ملی‌پوشان در خیابان تمرین می‌کنند.(ادامه)
گفته می‌شود که در بحبوحه تنش‌های جاری در باشگاه استقلال، مشاور رسانه‌ای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز برکنار شده است. مشاور رسانه‌ای نکونام برکنار شد
گفته می‌شود که در بحبوحه تنش‌های جاری در باشگاه استقلال، مشاور رسانه‌ای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز برکنار شده است.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود. تکرار ۳ باره یک اتفاق تلخ پس از باخت ایران مقابل قطر
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود.(ادامه)
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند. ایران ۲ - قطر ۳ /حسرت قهرمانی در جام‌ملت‌ها به نیم قرن رسید
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.(ادامه)
برانکو مقصد نهایی خود را مشخص کرد
(ادامه)
سیدورف مسیر ایران تا فینال را پیش بینی کرد. پیش بینی اسطوره میلان: ایران 4 گل به قطر می‌زند
سیدورف مسیر ایران تا فینال را پیش بینی کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.